П`ятниця, 22.09.2017, 12:57
Життя Теофіпольщини
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Архів записів
Головна » 2017 » Липень » 27 » На часі
11:43
На часі

Є  новий  начальник
З 18 липня начальником центрального відділення поштового зв’язку № 2 у Теофіполі призначена Тетяна Запальська. Розмовляємо з нею про основні напрямки роботи відділень Укрпошти у Теофіпольському районі.
Тетяно Володимирівно, розкажіть спочатку про себе.
- Моя кар’єра в поштовій галузі розпочалася нещодавно. Перший мій фах – педагогічний з правом викладання англійської мови, другий – юридичний, закінчила Національну Академію Внутрішніх Справ в Києві. Маю 14 років стажу роботи в силових структурах, моє звання – капітан поліції. Склалося так, що наша сім’я змінила місце проживання і ми переїхали жити у Хмельницьку область у мальовниче містечко Теофіполь. Я одружена, виховую двох доньок. У квітні на сайті Хмельницької дирекції ПРТ «Укрпошта» з’явилася інформація про проведення конкурсу на заміщення цієї вакантної посади і я вирішила спробувати свої сили. Директор Хмельницької дирекції ПАТ «Укрпошта» Олег Хавронюк представив мене колективу, так моя робота на посаді начальника центрального відділення поштового зв’язку № 2 розпочалася.
Які ж підсумки передплатної кампанії на друге півріччя, як доставляються періодичні видання, кореспонденція?
-  По Теофіпольському району планові завдання по тиражах виконано на  91 %, тобто передплачено 13,2 тисяч примірників газет та журналів, з них  3,5 тисячі екземплярів «Життя Теофіпольщини». Також активно проходила передплата на «Подільські вісті» та «Експрес». Всього  ж у каталогах було представлено на будь-який смак понад 12 тис найменувань видань. Вартість поштової послуги на приймання передплати (за 1 абонемент) в залежності від терміну становить:  на 1 місяць – 1,48 грн, на 2-3 місяці – 3,38 грн і на 4-6 місяців – 4,10 грн. Зараз працюю над аналізом доставки передплачених видань та письмової кореспонденції,  буду домагатися, щоб вони доставлялися в день їх надходження до відділення поштового зв’язку.
Що можете сказати про такий напрямок роботи, як фінансові послуги, прийом платежів?
-  Укрпошта активно розвиває спектр різноманітних фінансових послуг, залишаючись найдоступнішою установою для їх отримання населенням.  Серед фінансових послуг, які ми надаємо – виплата,  доставка пенсій і грошової допомоги, поштові перекази, приймання різноманітних платежів, також клієнтам пропонується страхування обов’язкової цивільної відповідальності. Асортимент коробкових продуктів вражає. Найпопулярнішими серед них є: «Автоцивілка +», «Захист оселі», «Відповідальність   перед   сусідами» та «Захист   для дитини на решту» (страхування дітей від 3 до 18 років від наслідків нещасного випадку). Купуючи страховку на Укрпошті, клієнт передусім може бути впевненим, що він купує справжній поліс від надійної компанії. Серед переваг також: зручність оформлення полісу недалеко від дому, оскільки Укрпошта має найбільш розгалужену мережу від-ділень. Пенсіонери, інваліди ІІ групи, особи, які постраждали від аварії на ЧАЕС (І і ІІ категорії), учасники війни при укладанні полісу мають право на знижки. Виплата і доставка пенсій та соціальної допомоги через об’єкти поштового зв’язку здійснюється відповідно до законодавства України. Переваги отримання виплат в Укрпошті це – доступність та надійність, державні гарантії виплат та доставки одержувачам, а також зручність отримання – виплата пенсій, соціальних допомог через мережу відділень поштового зв’язку здійснюється як з доставкою додому, так і безпосередньо в об’єкті поштового зв’язку особисто або уповноваженій особі за довіреністю.  Приймання платежів здійснюється в усіх об’єктах поштового зв’язку Теофіпольського району, а також листоношами безпосередньо вдома. Платежі приймаються від населення на їх користь. Здійснюється приймання різноманітних видів платежів на користь юридичних осіб – постачальників послуг, організацій, банківських та фінансових установ. Також приймаються платежі до бюджету, штрафи, податки та збори. Прийняті кошти перераховуються на відповідні рахунки одержувачів в строки, обумовлені в договорі, а у разі приймання платежів без укладання договорів – протягом 2-х робочих днів без врахування дня приймання. Для об’єктів поштового зв’язку, що знаходяться у сільській місцевості, строк перерахування подовжується на час, необхідний для доставки документів до Хмельницького поштамту, який   здійснює контроль та перерахування прийнятих платежів.
Які нові послуги  запроваджуються сьогодні Укрпоштою?
Слід відзначити, що Укрпошта продовжує приємно вражати своїх клієнтів, вдосконалюючи лінійку послуг.  Так, з 1 травня поточного року в Укрпошті діють нові види доставок: «Укрпошта Експрес» і «Укрпошта Стандарт». Ключовими показниками у виборі клієнтів між двома послугами є співвідношення ціни й терміну доставки. Послуга «Укрпошта Експрес» має такі переваги: доставка відправлень упродовж 24 або 48 годин, тарифи на 30-40 % дешевші ніж у конкурентів, нові діапазони маси відправлень без переплати, зменшена фіксована плата за забір та адресну доставку, знижена вартість доплати за доставку в село в межах однієї області з 30,00 до 9,00 грн. Послуга «Укрпошта Стандарт» розрахована на споживачів, для яких важлива насамперед ціна, а не швидкість доставки: стандартна доставка здій-снюється упродовж 3-6 днів за тарифами, що на  20 % дешевші за тарифи «Укрпошта Експрес». Решта переваг – ідентичні сервісу із пересилання експрес – відправлень. Крім того, з 19 липня Укрпошта знизила тарифи на доставку відправлень у село для продуктів «Укрпошта Експрес» та «Укрпошта Стандарт». Раніше для відправлень «Укрпошта Стандарт» у сільську місцевість у межах області нараховувалася доплата 6,00 грн, у межах України – 15,00 грн. Відтепер встановлено єдину ціну – 6,00 грн для всієї України. Для відправлень у село посилок «Укрпошта Експрес » у межах області була доплата 9,00 грн, у межах України – 30,00 грн. Відтепер єдиний тариф становить 9,00 грн для всієї України. 
Прокоментуйте і такий напрямок роботи,  як торгівля.
- Теофіпольський район за І півріччя 2017 року по торгівельній діяльності спрацював з виконанням плану на 90 %. Але якщо брати доходи на 1 працівника, то цей показник досить високий по області. В середньому кожний працівник за І півріччя поточного року продав товару на 15,0 тис грн. По рейтингу доходів від торгівлі на 1 працюючого район займає ІІ місце в області. Групи товарів по району, які най-більш реалізуються,  це кондитерські вироби, товари побутової хімії, крупи та рибні консерви. Відділення поштового зв’язку району беруть активну участь у проведені промоакцій. Наразі проводиться промоакція на товари продовольчої групи за зниженою ринковою ціною з метою залучення споживачів до об’єктів поштового зв’язку. Торгівельна діяльність є  додатковою послугою для пенсіонерів, оскільки вони є основними споживачами вищезгаданої послуги. Так,  при виплаті пенсій, грошових допомог листоноша додому доставляє також товари народного споживання. 
Помітно, що за такий короткий час, ви, як освічена людина, вникли в роботу. Яким чином бачите підвищення якості поштових послуг?
-  Я нова людина в галузі поштового зв’язку. Мої пріоритетні напрями роботи – це, звичайно, нарощення доходів і покращення якості обслуговування клієнтів. Насамперед, планую в подальшій роботі зосередитися на якості роботи відділень зв’язку, у нас їх 23 та пересувне відділення. Запровадження нових стандартів обслуговування клієнтів та  зміна ставлення поштовиків до клієнтів, усвідомлення їх як найголовнішої цінності, від якої залежить добробут поштовиків, - ось  сила змін у якості обслуговування клієнтів. Основою успішного розвитку та зростання будь-якої компанії є професійний персонал (по району працює 65 співробітників), націлений на досягнення цілей. З цією метою 27 липня в нашому центральному відділенні поштового зв’язку з начальниками та операторами об’єктів поштового зв’язку району проводитиметься тренінг-семінар «Винятковий сервіс – кожному клієнту». Упродовж навчання поштовики опанують науку якісного та швидкого обслуговування, уважного й доброзичливого ставлення до кожного відвідувача, залучення та приваблення клієнтів в Укрпошту. 
Що ж, Тетяно Володимирівно, дякую за розмову, сподіваюсь, що ви справитесь із поставленими завданнями, що доходи відділень збільшуватимуться, а якість обслуговування клієнтів - покращиться.
Галина Тебенько

 

        

               

Категорія: Газета № 59-60 27.07.1917 | Переглядів: 53 | Додав: Korespondent_g | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Погода
Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту
  • Теофіпольська районна рада

  • Теофіпольська селищна рада

  • Теофіпольська районна державна адміністрація

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новини України
    Copyright MyCorp © 2017Зробити безкоштовний сайт з uCoz